مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-19بين الملل

اسموتریچ؛ گره تشکیل کابینه نتانیاهو


رسانه های عبری زبان اعلام کردند که اصرار و پافشاری رییس حزب صهیونیسم دینی بر دستیابی به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، کار نخست وزیر مکلف این رژیم برای تشکیل کابینه را دشوار کرده است.

- رسانه های عبری زبان اعلام کردند که اصرار و پافشاری رییس حزب "صهیونیسم دینی" بر دستیابی به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، کار نخست وزیر مکلف این رژیم برای تشکیل کابینه را دشوار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال منصرف شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی از تعیین بتسلییل اسموتریچ، رییس حزب صهیونیسم دینی به عنوان وزیر جنگ در کابینه جدید اسراییل در نتیجه فشارهای خارجی و داخلی، وب سایت عبری زبان واللا به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که نتانیاهو به اسموتریچ پیشنهاد داده است که وزارت خارجه را به جای وزارت جنگ به دست بگیرد.

طبق گفته این منابع، نتانیاهو معتقد بود که اسموتریچ وزارت خارجه را خواهد پذیرفت و با این پیشنهاد گره تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی باز می شود اما رییس حزب صهیونیسم دینی این پیشنهاد نتانیاهو را رد کرده است.

این منابع در ادامه گفتند که اصرار اسموتریچ بر تصدی وزارت جنگ و یا وزارت دارایی کابینه نتانیاهو مذاکرات تشکیل دولت را مختل کرده و مانع از تشکیل دولت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسموتریچ؛ گره تشکیل کابینه نتانیاهو

اسموتریچ؛ گره تشکیل کابینه نتانیاهو