مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-19سياسي

از حسن روح ‎الامین به کسانی که هنوز در مقابل فهمیدن مقاومت می ‎کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، حسن روح الامین در یادداشتی با انتشار تصویری از یک کودک شهید نسبت به شهادت کیان پیرفلک که امروز طعمه رسانه ‎های معاند و دشمن انقلاب اسلامی و ایران شده ‎است در یادداشتی نوشت: - حسن روح ‎الامین نقاش و تصویرسازی انقلابی به شهادت کیان پیرفلک واکنش نشان داد: کودک کش بزرگ، که باید از صفحه روزگار حذف شود با شما هم رای است، برادران خواهران، با چه کسانی هم تیم هستید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، حسن روح الامین در یادداشتی با انتشار تصویری از یک کودک شهید نسبت به شهادت کیان پیرفلک که امروز طعمه رسانه ‎های معاند و دشمن انقلاب اسلامی و ایران شده ‎است در یادداشتی نوشت:  برای کسانی که مقاومت هر چه تمام تر در برابر فهم حقیقت را هنوز متوقف نکرده اند.

ببینید با چه کسانی هم رای هستید؟ یعنی نظر شما به نظر چه قوم یا مکتب فکری یا مثلا گروهکی نزدیک است، ننگ کودک کشی که در شیراز انجام شد را از دستان نجس داعش شستید، حالا کودک کشی در ایذه را به پای مدافعان ایران میاندازید.

کودک کش بزرگ، که باید از صفحه روزگار حذف شود با شما هم رای است، برادران خواهران، با چه کسانی هم تیم هستید؟ امام رضوان الله علیه فرمود هر وقت دیدید دشمن از شما تعریف کرد بدانید که یک جای کار شما می لنگد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حسن روح ‎الامین به کسانی که هنوز در مقابل فهمیدن مقاومت می ‎کنند

از حسن روح ‎الامین به کسانی که هنوز در مقابل فهمیدن مقاومت می ‎کنند