مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-19دانش

جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو 5 آذر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو و تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو در بخش تحصیلات تکمیلی و مقطع کارشناسی، - جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو و تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو در بخش تحصیلات تکمیلی و مقطع کارشناسی، و برترین های حوزه آموزش و ترویج فناوری نانو در بخش دانشگاهی 5 آذرماه در محل باغ کتاب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو و تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو در بخش تحصیلات تکمیلی و مقطع کارشناسی، و برترین های حوزه آموزش و ترویج فناوری نانو در بخش دانشگاهی، با حضور جمعی از مسئولان، در تاریخ 5 آذرماه 1401 از ساعت 14:30 در محل باغ کتاب برگزار می شود.

هر ساله طی مراسم جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو و با حضور جمعی از مسئولین، از رتبه­ های برتر مسابقه ملی فناوری نانو، نهاد های ترویجی برتر در بخش دانشگاهی، و مدرسان برتر بنیاد آموزش فناوری نانو تقدیر صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در سه مرحله و در تابستان 1401 برگزار شد؛ همچنین در طول برگزاری این مسابقه، نهاد های ترویجی و مدرسان بنیاد، در بخش آموزش و ترویج فناوری نانو فعالیت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو 5 آذر برگزار می شود

جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو 5 آذر برگزار می شود