مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-19بين الملل

هشدار رییس شاباک به نتانیاهو نسبت به خطر فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین


رییس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) به نخست وزیر مکلف این رژیم، خطر فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین را گوشزد کرد.

- رییس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) به نخست وزیر مکلف این رژیم، خطر فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین را گوشزد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبسایت خبری واللا به نقل از دو منبع آگاه از جرییات دیدار میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رونین بار، رییس شاباک این هشدار را علنی کرد؛ بار در این دیدار خطر فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین و در نتیجه آن تشدید وخامت اوضاع امنیتی در کرانه باختری را به نتانیاهو هشدار داد.

واللا نوشت، دولت جدید که دولتی راستگرا و افراطی خواهد بود، باید سیاستی را برای وضعیت امنیتی کرانه باختری و تعیین نوع روابط با تشکیلات خودگردان تعریف کند.

این وبسایت نوشت، ایتامار بن گویر و بتسلییل اسموتریچ، دو عضو پارلمان رژیم صهیونیستی که انتظار می رود ار اعضای اصلی کابینه دولت جدید باشند، افزایش دامنه فعالیت های سیاسی ارتش این رژیم در کرانه باختری، تغییر دستورات حمله و اتخاذ اقدامات علیه تشکیلات را تایید می کنند.

بن گویر دنبال تصاحب پست وزارت امنیت داخلی است و اسموتریچ هم برای تصاحب وزارت جنگ تلاش می کند، چیزی که سفیر آمریکا در اراضی اشغالی در دیدار با نتانیاهو نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس شاباک به نتانیاهو نسبت به خطر فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین

هشدار رییس شاباک به نتانیاهو نسبت به خطر فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین