مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-19فرهنگي

حضور ایران با بیش از 400 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب سلیمانیه عراق


ایران با بیش از 400 عنوان کتاب با مضامین مختلف همچون ادبیات کلاسیک و معاصر، هنر، ادبیات کودک و نوجوان، ایران شناسی، ادبیات پایداری، دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب سلیمانیه عراق حضور یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه عراق در حال برگزاری است.

به گفته حسن پور، رایزن فرهنگی کشورمان در سلیمانیه عراق، ایران با بیش از 400 عنوان کتاب با مضامین مختلف همچون ادبیات کلاسیک و معاصر، هنر، ادبیات کودک و نوجوان، ایران شناسی، ادبیات پایداری، دفاع مقدس در  نمایشگاه کتاب سلیمانیه عراق حضور یافته است.

وی با اشاره به استقبال اهالی فرهنگ و هنر سلیمانیه عراق گفت: غرفه ایران در چهارمین نمایشگاه کتاب سلیمانیه از پرمخاطب ترین غرفه های این نمایشگاه به شمار می رود.

در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه ناشرانی از سوریه، عراق، مصر، ایران، مراکش، عربستان سعودی، فنلاند، انگلستان، دانمارک و .

حضور دارند که غرفه ایران با مساحتی بالغ بر 60 مترمربع به عرضه کتاب می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یونسکو سلیمانیه را از بین 196 شهر به عنوان شهر فرهنگی انتخاب کرده است و این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه تا پنجم آذرماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران با بیش از 400 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب سلیمانیه عراق

حضور ایران با بیش از 400 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب سلیمانیه عراق