مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-19اجتماعي

خیابان امام زاده حسن نونوار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، با توجه به اینکه خیابان امامزاده حسن (ع) یکی از معابر تجاری مهم و پرتردد شهروندان است، - معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 به منظور ایمنی و سهولت تردد شهروندان اقدام به اجرای عملیات خط کشی محوری، خط ویژه اتوبوس، نوشتار و بلوک عابر پیاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، با توجه به اینکه خیابان امامزاده حسن (ع) یکی از معابر تجاری مهم و پرتردد شهروندان است، عملیات تراش و روکش آسفالت در این خیابان در قالب طرح خدمت توسط معاونت فنی و عمران در این محور انجام شده است.

در همین راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه به منظور ایمنی و سهولت تردد شهروندان به ویژه دسترسی به حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، اقدام به اجرای عملیات خط کشی محوری، خط ویژه اتوبوس، نوشتار و بلوک عابر پیاده کرده است.

محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه تصریح کرد:طراحی، آکس گیری و اجرای عملیات خط کشی به همت عوامل اجرایی این معاونت در این محور اجرا شد.

وی اظهار کرد:با اجرای خط کشی این محور شاهد سهولت تردد وسایل نقلیه عمومی، شخصی و همچنین کاهش تصادفات احتمالی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان امام زاده حسن نونوار شد

خیابان امام زاده حسن نونوار شد