مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-19سياسي

چرا به جای کنار ملت ایران همواره کنار دشمنانش ایستادید؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره نقش خسارت بار خاتمی، روزنامه فرهیختگان به بررسی گوشه هایی از عملکرد وی پرداخته و نوشت: خاتمی اخیراً گفت براندازی نه ممکن است، - چرا به جای کنار ملت ایران همواره کنار دشمنانش ایستادید؟! سیدمحمد خاتمی همواره در بسیاری از اتفاقات در دهه اخیر به جای اینکه کنار ملت ایران بایستد، کنار دشمنان ملت ایران ایستاد.

او بیش از امثال ریچارد نفیو در تحریم ملت ایران نقش آفرینی کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره نقش خسارت بار خاتمی، روزنامه فرهیختگان به بررسی گوشه هایی از عملکرد وی پرداخته و نوشت: خاتمی اخیراً گفت براندازی نه ممکن است، نه مطلوب.

خاتمی در حالی این سخنان را می گوید و براندازی را نامطلوب می داند که دیگر با چشم غیرمسلح هم می توان ردپای جانیان دهه 60 و ریال های سعودی را دید و صفیر گلوله های ام 16 آمریکا را شنید و دست افشاندن و پا کوبیدن نوکان ها و بی بی در تل آویو را نظاره کرد.

خاتمی در وضعیتی براندازی را ناممکن می داند که در روز های آغازین اتفاقات اخیر صفحه منسوب به او در فضای مجازی به شکل تمام قد از تجمعات حمایت کرده و تعابیری اسطوره گونه درباره بانیان آن به کار برده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به جای کنار ملت ایران همواره کنار دشمنانش ایستادید؟!

چرا به جای کنار ملت ایران همواره کنار دشمنانش ایستادید؟!