مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-19اجتماعي

پذیرش افراد بی سرپناه در 5 گرمخانه کرمانشاه در فصول سرد سال


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از پذیرش بیش از 220 بی سرپناه در پنج گرمخانه کرمانشاه در فصول سرد سال خبر داد.

- فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فصل سرما و افزایش فعالیت گرمخانه ها در استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر همین اساس بهزیستی طبق روال هر ساله خود برنامه ریزهای ویژه برای افراد بی خانمان و معتادین متجاهر در نظر گرفته است.

وی به افزایش گرمخانه های شهرستان کرمانشاه به سه مرکز تاکید کرد و افزود: هم اکنون در استان کرمانشاه پنج گرمخانه وجود دارد که سه مورد از آنها در شهرستان کرمانشاه و 2 مورد دیگر در شهرستان های کنگاور و اسلام آبادغرب دایر است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به ظرفیت گرمخانه ها اشاره و تصریح کرد: ظرفیت هریک از گرمخانه حدود 40 نفر است و یکی از گرمخانه های شهر کرمانشاه امسال به دلیل قرار گرفتن در مرکز استان و مراجعات بیشتر ظرفیتی 80 نفر دارد.

محمدی خاطر نشان کرد: سرپناه و مراکز گرمخانه ای در استان کرمانشاه به صورت تفکیک شده زنانه و مردانه بوده که در شهر کرمانشاه یک مرکز زنانه و 2 مرکز مردانه برای مراجعه کننده ها در نظر گرفته شده است.

وی به بیان نحوه فعالیت گرمخانه ها پرداخت و اضافه کرد: هر شخصی که شب برای خوابیدن و استراحت جایی نداشته باشد می تواند در این مکان ها اسکان داشته و پذیرش افراد مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش افراد بی سرپناه در 5 گرمخانه کرمانشاه در فصول سرد سال

پذیرش افراد بی سرپناه در 5 گرمخانه کرمانشاه در فصول سرد سال