مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-19سياسي

پایان فصل بهار سال 1402 قطعه یک مسیر خرم آباد -پلدختر به اتمام می رسد


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فصل بهار سال 1402 قطعه یک مسیر خرم آباد -پلدختر به اتمام می رسد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فصل بهار سال 1402 قطعه یک مسیر خرم آباد -پلدختر به اتمام می رسد.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محور خرم آباد پلدختر در سیل 98 دچار خسارت زیادی شد و مصوب شد که بازسازی این مسیر در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به علت کمبود اعتبار مدتی عملیات اجرایی این مسیر تعطیل شد که با پیگیری های متعدد قطعه یک آن که توسط قرارگاه خاتم در حال انجام است و از محل تهاتر نفت 300 میلیارد تومان به آن تخصیص داده شد که این قطعه در حال حاضر فعال است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین بازدیدی که از مسیر به همراه خیراله خادمی معاون وزیر راه انجام شد قرارگاه قول داد تا پایان فصل بهار سال 1402 قطعه را تحویل می دهد.

کاظمی اضافه کرد: در حال حاضر تونل های این مسیر زده شده و کارهای زیرسازی آن در حال انجام است و با توجه به سرعتی که کار وجود دارد در موعدی که مقرر شده این قطعه به نتیجه می رسد.

وی با اشاره به اینکه قطعات بعدی این مسیر به دلیل نبود اعتبار، عملیات اجرایی آن تعطیل شده بود و آن را ماده 56 کرده بودند، افزود: یک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فصل بهار سال 1402 قطعه یک مسیر خرم آباد -پلدختر به اتمام می رسد

پایان فصل بهار سال 1402 قطعه یک مسیر خرم آباد -پلدختر به اتمام می رسد