مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-19سياسي

بایدن درگیر مشکلات داخلی است/آمریکا بیشتر از ما مشتاق مذاکره است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رییس جمهور آمریکا به واسطه مشکلات داخلی تحت فشار است و اتفاقاً آنان بیشتر از ما مشتاق هستند که مذاکرات انجام شود.

- سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مواضع برخی از مقامات آمریکا از جمله رابرت مالی مبنی بر اینکه مذاکرات در اولویت آمریکا نیست، اظهار داشت: آمریکایی ها رفتار دوگانه ای دارند، به گونه ای که رفتار آنان در ظاهر با رفتارشان در باطن تفاوت اساسی دارد.

وی بیان کرد: مقامات آمریکا به ظاهر می گویند که برجام در اولویت آنان نیست، اما در پشت پرده چندین بار از جمهوری اسلامی ایران خواسته اند که به میز مذاکره بازگردد.

آنان به دلیل مسائل داخلی خود از جمله مباحث مربوط به انرژی به مذاکرات نیاز جدی دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: آمریکایی ها بارها از تیم مذاکره کننده ما خواسته اند که کشورمان به میز مذاکره بازگردد.

دقیقاً در همین لحظه ای که برخی از مقامات آمریکا می گویند برجام در اولویت آنان نیست، مدام پیغام هایی به ما می دهند و خواستار آن هستند که ایران به میز مذاکره بازگردد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده به نقل از وزارت خارجه می گویم که ظاهر و باطن آمریکایی ها متفاوت است و آنان در ظاهر سعی می کنند که از موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن درگیر مشکلات داخلی است/آمریکا بیشتر از ما مشتاق مذاکره است

بایدن درگیر مشکلات داخلی است/آمریکا بیشتر از ما مشتاق مذاکره است