مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-18سياسي

فعالیت 1800 گروه جهادی در استان همدان


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، تعداد گروه های جهادی در استان را یک هزار و 800 مورد اعلام کرد و گفت: این گروه های جهادی در موضوع های مختلف در روستاهای هدف خدمات رسانی می کنند.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، تعداد گروه های جهادی در استان را یک هزار و 800 مورد اعلام کرد و گفت: این گروه های جهادی در موضوع های مختلف در روستاهای هدف خدمات رسانی می کنند.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با به خوبی اجرا و مدیریت کرد، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم جوانان و نوجوانان را در سازمان بسیج سازماندهی کنیم و از این ظرفیت در تمامی عرصه ها به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه یک هزار و 500 پایگاه مقاومت بسیج در استان همدان فعال است، اضافه کرد: بسیجیان با توجه به علاقه خود در حوزه ها و عرصه های مختلف در گروه های جهادی، دفاعی و امنیتی و زیستی و… فعالیت می کنند.

سردار مجیدی تعداد گروه های جهادی در استان همدان را برابر یک هزار و 800 مورد اعلام کرد و گفت: این گروه های جهادی در موضوع های مختلف در روستاهای هدف خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: یکی از موضوع های صالحین بحث آشنایی بچه های بسیج با قرآن و نهج البلاغه است که امیدواریم در این راستا، گروه های صالحین در سال جاری روی بحث تربیتی برای زیرساخت اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1800 گروه جهادی در استان همدان

فعالیت 1800 گروه جهادی در استان همدان