مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-18سياسي

عدم آشنایی نسل امروز با دستاوردهای انقلاب


میزان عملیات روانی دشمن بر علیه انقلاب به قدری است که نسل نوجوان و دانش آموز ما اینگونه باور می کند که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته است.

- قزوین- امام جمعه موقت قزوین گفت: میزان عملیات روانی دشمن بر علیه انقلاب به قدری است که نسل نوجوان و دانش آموز ما اینگونه باور می کند که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: مهم ترین راه خنثی سازی و مقابله با توطئه شوم دشمن در این روزها توجه کردن به فریضه جهاد تبیین است.

وی افزود: جنگ شناختی و فریب اذهان مردم با دروغ و نیرنگ از صدر اسلام تا به امروز وجود داشته و از همان ابتدا سعی کردند با دروغ و عملیات روانی در بین مردم بر علیه امیرالمومنین بغض و کینه ایجاد کنند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش است تا به جنگ شناختی واقعیت ها را تغییر دهد، تصریح کرد: بیداری و بصیرت در برابر توطئه های دشمن و جهاد تبیین راهی کلیدی برای عبور از مشکلات موجود است.

وی عنوان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش می کرد القا کند که دوران نسل نوجوان انقلابی به پایان رسیده گسترش سرود سلام فرمانده نشان داد که این نسل در مسیر انقلاب قرار دارد و دیدیم که صدای این سرود در تگزاس هم شنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم آشنایی نسل امروز با دستاوردهای انقلاب

عدم آشنایی نسل امروز با دستاوردهای انقلاب