مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-18اقتصادي

هتل نخستین رییس جمهور قزاقستان به دولت این کشور واگذار شد


هتلی واقع در شهر «آنتالیا» ترکیه و مربوط به نخستین رییس جمهور قزاقستان به دولت این کشور واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، صندوق الباسی متعلق به نورسلطان نظربایف ، نخستین رییس جمهور قزاقستان، هتل ریکسوس بلدیبی واقع در آنتالیا ترکیه را به مالکیت دولتی واگذار کرد.

بر اساس گزارش رسانه های قزاقستان، این تاسیسات در قزاقستان با نام هتل آلاتائو ثبت شده و طبق صورت های مالی حسابرسی شده از 31 دسامبر سال 2021 میلادی 23 درصد سهام این هتل متعلق به کمیته املاک دولتی و خصوصی سازی و 77 درصد مابقی مربوط به شرکت تضمینی با مسئولیت محدود اداره مدیریت املاک متعلق به صندوق الباسی نخستین رییس جمهور قزاقستان بوده است.

در فوریه سال جاری، کمیته اموال دولتی و خصوصی سازی حقوق مالکیت و استفاده از بسته سهام هتل آلاتائو به دفتر ریاست جمهوری قزاقستان منتقل کرد و تقریباً قزاقستان قرار گرفته و در وب سایت آن در بخش سازمان های تابعه، درج شده است.

بر اساس مقاله روزنامه رسپوبلیکا که پیش از این منتشر شده بود، قزاقستان بیش از 15 سال است که صاحب این هتل 5 ستاره است که با سرمایه گذاری 11 میلیون دلاری احداث شده است.

بهار گذشته، دولت قزاقستان کمیسیون انحصار زدایی اقتصاد را تاسیس کرد و پس از آن گزارش هایی در مورد انتقال برخی دارایی ها به مالکیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل نخستین رییس جمهور قزاقستان به دولت این کشور واگذار شد

هتل نخستین رییس جمهور قزاقستان به دولت این کشور واگذار شد