مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-18سياسي

مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مردم استان بوشهر داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آب و اشتغال را از مشکلات مهم در استان دانست و گفت: مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مردم استان بوشهر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه های مختلف به خوبی نقش آفرینی کرده و شاهد برکات فراوانی هستیم.

وی رفع مشکلات توسط مسئولان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: اشتغال، آب، تسهیل گری در امر ازدواج، تأمین مسکن ارزان قیمت و استفاده از نیروهای بومی در مراکز صنعتی و اشتغال از مسائل مهمی است که باید دنبال شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران با آژانس بین المللی اتمی همکاری نکرده است، تصریح کرد: محکومیت اخیر آژانس علیه ایران به منظور تلاش برای اعمال فشار علیه کشور ما صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد آشوب، تخریب و اغتشاش توسط استکبار جهانی در نقاط مختلف کشور برای تجزیه و ضعیف کردن ایران افزود: دنبال سوریه سازی ایران هستند و می خواهند اتفاقات کشور سوریه را در ایران تکرار کنند.

آیت الله صفایی بوشهری به اقدامات تروریستی در ایذه، اصفهان و دیگر نقاط اشاره کرد و ادامه داد: این اغتشاش ها کار ملت ایران نیست بلکه این توطئه بیگانگان است که با مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مردم استان بوشهر داشته باشند

مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مردم استان بوشهر داشته باشند