مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-18بين الملل

برگزاری سمیناری با موضوع بهبود قوانین مبارزه با قاچاق انسان در ترکمنستان


سمیناری در زمینه بهبود قوانین در زمینه مبارزه با قاچاق انسان با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در ترکمنستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، سمیناری در زمینه بهبود قوانین در زمینه مبارزه با قاچاق انسان با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در ترکمنستان برگزار شد.

هدف این سمینار آشنایی شرکت کنندگان با تجربه بین المللی در توسعه سیاست ها و رویه ها برای مبارزه با قاچاق انسان و همچنین شناسایی و ارائه کمک به قربانیان آن است.

در این نشست متیو کلیمو ، سفیر ایالات متحده در ترکمنستان، سران و نمایندگان سازمان ها، پروژه ها و نهادهای بین المللی در ترکمنستان، دفتر سازمان ملل متحد در مبارزه با مواد مخدر و آژانس توسعه آمریکا و سازمان بین المللی کار (ILO) حضور داشتند.

از طرف ترکمنستان در این سمینار نمایندگان پارلمان و دفتر بازپرسی، تعدادی از وزارتخانه ها از جمله وزرات خارجه، دادگستری، کشور و کار و حمایت اجتماعی، بهداشت و صنعت پزشکی و همچنین دادستانی کل کشور، خدمات مهاجرت، مؤسسه دولت، دموکراسی و قانون و سازمان های جامعه مدنی حضور داشتند.

کلیمو در این نشست گفت: از زمانی که پروتکل سازمان ملل در مورد قاچاق انسان برای امضا در 12 دسامبر 2000 در پالرمو افتتاح شد، 178 کشور به آن ملحق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمیناری با موضوع بهبود قوانین مبارزه با قاچاق انسان در ترکمنستان

برگزاری سمیناری با موضوع بهبود قوانین مبارزه با قاچاق انسان در ترکمنستان