مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-18سياسي

گزارشی از ناآرامی های دیروز کردستان


مراسم چهلمین روز درگذشت کشته شدگان 16 مهر سنندج که روز پنجشنبه در بهشت محمدی این شهر برگزار شد، با حاشیه هایی همراه شد و برخی از تجمع کنندگان با اقدامات هنجارشکنانه فضای شهر را نا آرام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مراسم بطور معمولی پیش می رفت و هیچ نیروی نظامی و انتظامی حضور نداشت ولی در مسیر برگشت، تعدادی آشوبگر تجمع مردم حاضر در بهشت محمدی سنندج را به خشونت کشیدند.

در سه روز گذشته اگرچه جمع زیادی از کسبه و بازاریان سنندج به دلیل فشار ناشی از گروه های آشوب طلب ناچار به تعطیلی واحدهای صنفی خود شدند ولی این شهر طی دو روز گذشته تنها شاهد تجمعات پراکنده بود.

امروز اما، هنگامی که جمعی از مردم از مراسم چهلم کشته شدگان 16 مهر در سنندج به سمت شهر بر می گشتند، عده ای با شعارهای هنجارشکنانه و راه بندان مسیر پل قشلاق و میدان محمدی، این تجمع را به خشونت کشیدند.

این افراد ضمن مسدود کردن مسیر عبور ماشین ها از طریق آنش زدن لاستیک، درختان را از جا در اوردند، نرده های وسط بلوار را کندند و چند خودروی شخصی را هم آتش زدند.

اغتشاشگران در اقدامات خشونت طلبانه خود، سرهنگ حسین یوسفی از کارکنان انتطامی استان را با سلاح سرد به شهادت رساندند و رییس کلانتری ناحیه منفصل شهری نایسر را هم بشدت مجروح کردند تا جایی که به گفته معاون سیاسی، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از ناآرامی های دیروز کردستان

گزارشی از ناآرامی های دیروز کردستان