مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 23:052022-11-17سياسي

امنیت کشور به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود


نظام دشمنی را که ماموریت فریب نسل ما را دارد تحمل نمی کند و اجازه نمی دهیم امنیت مظلومان با ظلم ظالمان گرفته شود، - ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: نظام دشمنی را که ماموریت فریب نسل ما را دارد تحمل نمی کند و اجازه نمی دهیم امنیت مظلومان با ظلم ظالمان گرفته شود، زیرا این امنیت به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در پنجمین یادواره شهید گیلانی مدافع حرم، شهید بابک نوری هریس که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، وصیت نامه شهدا را برگرفته از معارف دینی دانست و اظهار کرد: اگر می خواهیم راهپیمایان راه شهدا باشیم، باید به پیام های آنان عمل کنیم.

وی صبر و صابرین را دو گونه دانست و افزود: برخی در مصیبت ها و گرفتاری ها صبر تحمیلی دارند، یعنی حوادث را به خواست و اراده خود نمی دانند و لذا این صبر اجری ندارد، اما برخی دیگر همه چیز را از آن خدا می دانند و برای خودشان مالکیت قائل نیستند که این نگاه، نگاه قرآنی است و اجر عظیم دارد.

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه خانواده های شهدا اعتقاد دارند خدا مالک است و می دهد و می گیرد، خاطرنشان کرد: شهدا انتخاب شده الهی در راه اسلام و انقلاب هستند و به سوی خدا رجوع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کشور به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود

امنیت کشور به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود