مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-17ورزشي

جزینی: مسابقات سختی در پیش داریم


در هفته های آینده مسابقات سختی در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی راه یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رسول جزینی سرمربی تیم کشتی فرنگی این باشگاه پس از پایان هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: ورزشکاران تیم ما انتظارات را برآورده کردند، رقابت در مسابقات دور رفت سنگین تر بود، در مسابقات عصر با تغییراتی که در ترکیب تیم ایجاد کردیم و 3 کشتی گیر را تغییر دادیم، توانستیم برد های قاطعانه تری کسب کنیم.

وی افزود: در دور برگشت نتیجه چند مسابقه قبل از 3 دقیقه نخست تعیین شد که نشان می دهد کیفیت برد های ما افزایش یافته است، از تیم خود راضی هستیم اما ممکن است یکی دو تغییر داشته باشیم.

جزینی در پایان گفت: در هفته های آینده مسابقات سختی در پیش داریم، امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه دهیم و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی راه یابیم.

پیش بینی راه یابی به فینال عباس مهدی زاده، ورزشکار تیم کشتی فرنگی سپاهان پس از پایان نخستین هفته لیگ برتر اظهار داشت: ما در گروه A مسابقات با تیم های شهرداری مسجد سلیمان، سازین سعید اندیمشک و دانشگاه آزاد اسلامی به رقابت می پردازیم، مسابقات هفته اول را با اقتدار پشت سر گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزینی: مسابقات سختی در پیش داریم

جزینی: مسابقات سختی در پیش داریم