مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-17ورزشي

3 نفر در رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری بانوان خط خوردند


رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری بانوان امروز برگزار و بر اساس نتایج و نظر کادر فنی، سه نفر از اردوی تیم ملی برای حضور در جهانی کلمبیا خط خوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پایان رکوردگیری امروز که با افزایش رکورد و بهبود عملکرد اکثر وزنه برداران همراه بود، غزل و غزاله حسینی به همراه ریحانه کریمی اردو را ترک کردند تا اردوی جهانی کلمبیا با حضور سیده الهام حسینی، الهه رزاقی، پریسا نورعلی و زینب شیخ ارباب ادامه پیدا کند.

کوروش باقری مدیر تیم های ملی در خصوص عملکرد ملی پوشان اظهارداشت: تمام هفت نفر در حرکات یکضرب یا دو ضرب افزایش رکورد داشتند ولی ضعف هایی در تکنیک و بالا زدن برخی ملی پوشان  وجود داشت که در سه هفته باقیمانده برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد نفراتی که خط خوردند هم باید بگویم غزل حسینی اندکی از ناحیه کتف آسیب دیده بود اما غزاله حسینی و ریحانه کریمی وزنه های از اردو خارج شوند.

ما چند ماه دیگر رقابتهای نوجوانان جهان و قهرمانی آسیا را داریم و این نفرات قطعا در آن مسابقات حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت رکوردهای امروز ملی پوشان به شرح زیر است: غزل حسینی (دسته 60) 73 یکضرب، 80 دوضرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر در رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری بانوان خط خوردند

3 نفر در رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری بانوان خط خوردند