مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-17سياسي

توسعه میانکاله در دستور کار دولت است/ میانکاله مقصد گردشگری بین المللی شود


با توجه به ظرفیت های مختلف میانکاله این منطقه بکر نیازی به بودجه دولتی ندارد و شخصا پیگیر امور میانکاله هستم و توسعه میانکاله در دستور کار دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر،  سید محمود حسینی پور در بازدید از شبه جزیره میانکاله اظهار کرد: طبیعت و شرایط بکر میانکاله با توجه به شرایط منحصر بفرد زیست محیطی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و باید شرایطی فراهم شود تا به مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی افزود: رشد و توسعه تالاب میانکاله در گرو همدلی و همبستگی استفاده از توان بخش خصوصی است و باید از این ظرفیت بدرستی استفاده شود.

استاندار مازندران گفت: با توجه به ظرفیت های مختلف میانکاله این منطقه بکر نیازی به بودجه دولتی ندارد و شخصا پیگیر امور میانکاله هستم و توسعه میانکاله در دستور کار دولت است.

حسینی پور یادآور شد: در طول سالیان مختلف نتوانستیم از طبیعت های بکر طبیعت گردی و گردشگری میانکاله استفاده نشد و باید با استفاده از متد روز دنیا برای توسعه گردشگری در دنیا استفاده و منطقه به دنیا شناسانده شود.

وی با اشاره به خشکسالی میانکاله در سال های اخیر و خشکسالی 10 هزار هکتاری و دستور رییس جمهور بر پیگیری این مهم خاطر نشان کرد: 70 درصد مطالعات زیست محیطی این بخش انجام شده و تلاش داریم تا با اتمام مطالعات، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه میانکاله در دستور کار دولت است/ میانکاله مقصد گردشگری بین المللی شود

توسعه میانکاله در دستور کار دولت است/ میانکاله مقصد گردشگری بین المللی شود