مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-17اقتصادي

اتمام طرح های نیمه تمام آذربایجان غربی در دستور کار جدی است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود صدها طرح نیمه تمام در استان گفت: اتمام این طرح ها در دستور کار جدی مسئولان اجرایی بوده و در این مسیر، - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود صدها طرح نیمه تمام در استان گفت: اتمام این طرح ها در دستور کار جدی مسئولان اجرایی بوده و در این مسیر، برای جذب سرمایه گذاری نیز تلاش می کنیم.

محمدصادق معتمدیان امروز 26 آبان ماه در هفدهمین سفر شهرستانی خود و در جمع مردم شهر نازک علیا مرکز بخش ارس شهرستان پلدشت افزود: با توجه ویژه به اتمام طرح های نیمه تمام، در راستای رسیدن استان به جایگاه اصلی خود در کشور، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی همچنین اضافه کرد: چهار بانده کردن محور ایواوغلی به سمت بازرگان از اولویت های توسعه آذربایجان غربی و راه های استان است که باید در سریع ترین زمان عملیاتی شده و به اتمام برسد.

استاندار آذربایجان غربی از اختصاص 50 هزار میلیارد تومان اعتبار ویژه برای توسعه بخش های عمرانی و ارتقای شاخص های سرمایه گذاری در سفر اخیر رییس جمهور به استان نیز خبر داده و افزود: از این میزان، 20 هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی و 30 هزار میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح های نیمه تمام آذربایجان غربی در دستور کار جدی است

اتمام طرح های نیمه تمام آذربایجان غربی در دستور کار جدی است