مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-17سياسي

رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان دشتی برگزار می شود


فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان دشتی در تمامی شهرها برگزار می شود.

- بوشهر- فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان دشتی در تمامی شهرها برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: عظیم ترین عامل ماندگاری انقلاب اسلامی بسیج بوده است، تشکلی که با روحیه انقلابی از همه فتنه هایی که برای نظام رخ داده دفاع کرده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: با همین تفکر بسیجی در اوج اقتدار هستیم و در حوزه صنعت دفاعی جز برترین های جهان هستیم.

زارعی تبار ادامه داد: بسیج پاره تن مردم است و حاضر است جان خود را برای مردم تقدیم کند.

وی با اشاره به اینکه فتنه های دشمن با حضور مردم کور شد، خاطر نشان کرد: در هفته بسیج برنامه های متعددی در سطح شهرستان برگزار می شود که یکی از آنها رزمایش اقتدار بسیجیان است.

زارعی تبار خاطر نشان کرد: بسیج در حوزه محرومیت و خدمت رسانی با اقشار ضعیف جامعه همواره پیش قدم بوده به طوری که در سال جاری دو هزار و 500 بسته معیشتی در بین مردم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان دشتی برگزار می شود

رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان دشتی برگزار می شود