مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:012022-11-17سياسي

ساخت 150 هزار کلاس درس توسط خیرین در کشور/ لزوم تقویت هنرستان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا جعفری ظهر امروز در بیست و چهارمین همایش خیرین مدرسه ساز استان همدان با بیان اینکه خیرین توفیق دارند مال خود را با صرف در کار خیر به باقیات الصالحات تبدیل کنند اظهار کرد: هر کسی توفیق ندارد مال خود را به احسن تبدیل کند اما خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز در این زمینه موفق بودند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی بیش از 150 هزار کلاس درس در کشور توسط خیرین ساخته شده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر 50 درصد مدرسه کل کشور را خیرین ساخته اند.

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز بالا رفته و از 30 هزار میلیارد تومان هم ارتقا یافته است گفت: البته با بالا رفتن هزینه ها، فعالیت در مدرسه سازی هم نسبت به قبل سخت شده است هرچند اگر خیرین در مناطق محروم ورود کنند به میزان 70 درصد نیز دولت پای کار می آید.

وی آموزش معلمان، تجهیز مدارس و وجود تکنولوژی آموزشی و هوشمندسازی مدارس را حائز اهمیت دانست و با تأکید بر لزوم کمک خیران در این زمینه گفت: دانش آموزان بی بضاعت نیز نیاز به حمایت و کمک مالی دارند که امیدواریم خیرین در این حوزه نیز مثل گذشته یاری گر باشند.

جعفری با بیان اینکه مشکل امروز کشور کم توجهی به آموزش حرفه و فن برای جوان و نوجوان است در صورتی که باید مهارت آموزی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 150 هزار کلاس درس توسط خیرین در کشور/ لزوم تقویت هنرستان ها

ساخت 150 هزار کلاس درس توسط خیرین در کشور/ لزوم تقویت هنرستان ها