مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-17سياسي

ایثارگری های دفاع مقدس با زبان امروزی به جوانان منتقل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ایثارگری های دوران دفاع مقدس باید با زبان امروزی به جوانان و نسل جدید کشور منتقل شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ایثارگری های دوران دفاع مقدس باید با زبان امروزی به جوانان و نسل جدید کشور منتقل شود.

تراب محمدی، روز پنجشنبه 26 آبان ماه، در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در تبریز، با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر از طریق رزمندگان و ایثارگران، اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل، بقای انقلاب مبنی بر دو کلمه است؛ کلمه الله یعنی توکل به خدا و درنظر گرفتن خداوند در تمامی امور و همچنین وحدت کلمه نیز به معنی ایجاد اتحاد و همدلی، دوستی و محبت بین مردم است.

وی با تاکید بر این که رفع حصر سوسنگرد جزو افتخارات رزمندگان نظام اسلامی است، گفت: این فتح در زمانی اتفاق افتاد که خیانت های رییس جمهور وقت بنی صدر، رزمندگان و نیروهای مسلح ما را در مضیقه قرار داده بود، اما رزمندگان با ایثارگری توانستند سوسنگرد را آزاد کنند و این همان فرهنگ پایداری و پایمردی مردانی است که خون خود را پای درخت تنومند انقلاب ریختند تا ارزش های دفاع مقدس باقی ماند و راه نجات و بقای انقلاب هم پرداخت به همین ارزش هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری های دفاع مقدس با زبان امروزی به جوانان منتقل شود

ایثارگری های دفاع مقدس با زبان امروزی به جوانان منتقل شود