مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-17سياسي

مبنایی ترین حوزه توسعه، توسعه فرهنگی است


مبنایی ترین حوزه توسعه، توسعه فرهنگی است و از عوامل و علل مشکلات جامعه قوی نبودن فرهنگ و ابزارهای فرهنگی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: مبنایی ترین حوزه توسعه، توسعه فرهنگی است و از عوامل و علل مشکلات جامعه قوی نبودن فرهنگ و ابزارهای فرهنگی است.

دکتر صفر نصراله زاده، در مراسمی به مناسبت هفته کتاب در خانه فرهنگ تبریز، اظهار کرد: گنجینه های ارزشمندی از خلق هنرمندی ها در کتاب ها به یادگار می ماند و نسل های آینده از آنها استفاده می کنند.

وی افزود: چرخش فرهنگی که حاصل اندیشه و زحمت های فراوان است، باید به دست همه برسد در عصر انفجار اطلاعات اندیشه هایی که در پستو بماند نمی تواند اثر گذار باشد.

وی یادآور شد: روزانه میلیون ها پیام در فضای مجازی انتشار می یابد پس مشکل در نشر می تواند مشکل اثرگذاری را به دنبال داشته باشد پس باید اطلاعات و مطالب را به خوبی در فضاهای مختلف چرخش دهیم.

رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه باید به فکر حفاظت از فرهنگ خودمان باشیم، این سوال را مطرح کرد که آیا ممکن است فرهنگ غنی و دچار افول شود، افزود: فرهنگ غنی مثل کشور مصر که سابقه دیرینه دارد پس از هزاران سال که مهد علم و فرهنگ بوده به یکباره هزاران نفر در آن کشور کشته می شوند پس باید مراقب افول فرهنگی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنایی ترین حوزه توسعه، توسعه فرهنگی است

مبنایی ترین حوزه توسعه، توسعه فرهنگی است