مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-17بين الملل

تحقیر و سرزنش ترودو توسط رییس جمهور چین+فیلم


تصاویری از گفت وگوی شی جین پینگ با جاستین ترودو در حاشیه کنفرانس گروه 20 در بالی منتشر شده که در آن شی، ترودو را با سرزنش شدید، تحقیر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تصاویری از گفت وگوی شی جین پینگ رییس جمهور نخست وزیر کانادا در حاشیه کنفرانس گروه 20 در بالی اندونزی منتشر شده که در آن شی، ترودو را با سرزنش شدید وی تحقیر می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی میل، دوربین ها تصاویری را از گفت وگوی داغ دو رهبر در بالی اندونزی شکار کردند که در آن رییس جمهور چین، نخست وزیر کانادا را به باد انتقاد گرفته است.

شی از این گله مند است که چرا جزییات نشست آنها که یک روز قبل از آن برگزار شده، توسط منابع دولت کانادا به رسانه ها درز کرده است.

  منابع کانادایی گزارش داده بودند که ترودو در اولین گفت وگوی دو طرف بعد از بیش از سه سال، نگرانی های جدی را درباره دخالت احتمالی پکن در امور داخلی اُتاوا مطرح کرده است.

  به نوشته دیلی میل، شی در این ویدئو در حالی که سعی دارد با لبخند خشم خود را پهان کند، شکار دوربین های خبرنگاران کانادایی شد و به ترودو که حالت چهره اش معذب تر می شود، می گوید: هر چیزی که دیروز درباره آن صحبت کردیم به مطبوعات درز کرده و این مناسب نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر و سرزنش ترودو توسط رییس جمهور چین+فیلم

تحقیر و سرزنش ترودو توسط رییس جمهور چین+فیلم