مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-17سياسي

60 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کردستان مختومه شد


معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان از مختومه شدن بیش از 60 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان از مختومه شدن بیش از 60 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

بهادر اسدی امروز پنجشنبه(25 آبان ماه) در مراسم تجلیل از اعضای فعال و برتر شورای حل اختلاف سنندج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 61 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شده که از این تعداد، 60 هزار پرونده مختومه شد و میانگین صلح و سازش در پرونده ها، 38 درصد است.

وی به فعالیت صلح یاران در استان کردستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری بیش از هزار و 500 پرونده به صلح یاران در حوزه های مختلف ارجاع شد که 600 مورد آن به صلح و سازش منجر شده است.

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان اضافه کرد: زمان متوسط رسیدگی به پرونده ها در شورای حل اختلاف استان، یک ماه است و 95 درصد از ابلاغ های شوراهای حل اختلاف استان به صورت الکترونیکی صادر می شود.

اسدی با بیان اینکه فقط یک درصد از آرای صادره شوراهای حل اختلاف استان در محاکم نقض می شود، یادآور شد: طبق بازرسی های بعمل آمده از شوراهای حل اختلاف کشور، شوراهای حل اختلاف استان از حیث دقت آرا و همچنین تکریم ارباب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کردستان مختومه شد

60 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف کردستان مختومه شد