مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-17سياسي

نهضت خودکفایی کاغذ مساله راهبردی دولت مردمی است


در راستای سفرهای استانی شاهد ظرفیت های خوبی برای تولید کاغذ داخلی بودیم که با تجمیع تمامی ظرفیت ها، نهضت خودکفایی کاغذ بطور کامل تحقق خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه شمار می رفت، دولت انقلابی و مردمی هم از همان روز نخست تحقق نهضت خودکفایی کاغذ را در اولویت های کاری خود در حوزه فرهنگ قرار داد که خوشبختانه تاکنون دستاوردهای خوبی به دست آمده است.

وی با تاکید بر این که خودکفایی کاغذ مساله راهبردی در دولت مردمی است و با جدیت پیگیری می شود به وضعیت کارخانه چوب و کاغذ مازندران اشاره کرد و گفت: در زمان حضور آیت الله رییسی در قوه قضاییه، وضعیت کارخانه مازندران به عنوان یک مجموعه صنعتی با ظرفیت بالا دچار رکود شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه طی یکسال گذشته این کارخانه با تغییر مدیریت و اتکا به نیروهای داخلی متحول شد.

کارخانه مازندران امسال با تحویل چهل و پنج هزار تن و سال آینده تا شصت و پنج هزار تن بخش بزرگی از نیاز آموزش و پرورش برای چاپ کتاب های درسی و بخشی از نیاز بازار نشر را مرتفع خواهد کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در راستای سفرهای استانی به استان های فارس، خوزستان و.

شاهد ظرفیت های خوبی برای تولید کاغذ داخلی بودیم که با تجمیع تمامی ظرفیت ها، نهضت خودکفایی کاغذ بطور کامل تحقق خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت خودکفایی کاغذ مساله راهبردی دولت مردمی است

نهضت خودکفایی کاغذ مساله راهبردی دولت مردمی است