مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-17اقتصادي

13 مدرسه کانکسی در هرمزگان بزودی ساماندهی می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: در قالب طرح «شهید دانش آموز رضا پناهی» اجرای 13 مدرسه جایگزین کانکس های آموزشی مستقل در استان آغاز شده و تا پایان شهریورماه 1402 ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از 10 دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز رضا پناهی از تیرماه امسال در سراسر کشور کلید خورد، در  هرمزگان نیز در قالب ساماندهی 13 مدرسه کانکسی در حال اجراست.

سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس در خصوص تشریح این طرح در هرمزگان اظهار کرد: این طرح با اعتبار 25 میلیارد تومان در استان در حال اجرا می باشد.

به گفته وی، ساماندهی 13 مدرسه کانکسی در استان در قالب 27 کلاس درس تا شهریورماه 1402 به اتمام می رسد که با بهره برداری از این مدارس تعداد 675 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در سراسر استان برخوردار خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از 10 دانش آموز در شهرستانهای میناب، حاجی آباد، بشاگرد و جاسک در حال اجرا می باشد.

هاشمی در پایان افزود: این طرح با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، خیرین و بنیادبرکت در استان هرمزگان در حال اجرا یم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 مدرسه کانکسی در هرمزگان بزودی ساماندهی می شود

13 مدرسه کانکسی در هرمزگان بزودی ساماندهی می شود