مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-17فرهنگي

کتاب «دستور زبان انگلیسیstrike» رونمایی شد


کتاب «دستور زبان انگلیسیstrike» که یکی از آثار تازه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان است در چهارفصل به آموزش دستور زبان انگلیسی به شیوه ای توصیفی و تبیینی می پردازد و مخصوص عموم مخاطبانی است که به دنبال نکات دستوری زبان برای انواع آزمون های زبان و نوشتار .

- ایسنا/اصفهان کتاب دستور زبان انگلیسیstrike که یکی از آثار تازه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان است در چهارفصل به آموزش دستور زبان انگلیسی به شیوه ای توصیفی و تبیینی می پردازد و مخصوص عموم مخاطبانی است که به دنبال نکات دستوری زبان برای انواع آزمون های زبان و نوشتار دانشگاهی و عمومی هستند.

مسعود کازرونی، نویسنده کتاب دستور زبان strike در آیین رونمایی از این کتاب که عصر چهارشنبه (25 آبان ماه) در کتاب فروشی اردیبهشت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نوشتن کتاب را اردیبهشت سال 99 شروع کردم و ایده آن با درخواستی مبنی بر تهیه پاسخ های کوتاه برای آزمون های زبان شکل گرفت، بعدازآن آزمون های تافل را از کتاب پیر سون جمع آوری و برای آن ها پاسخ تشریحی آماده کردم.

او ادامه داد: در روند آماده سازی این کتاب، رفت وبرگشت، بررسی و اصلاح زیادی اتفاق افتاد و همین اصلاحات تا خرداد 1400 طول کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دستور زبان انگلیسیstrike» رونمایی شد

کتاب «دستور زبان انگلیسیstrike» رونمایی شد