مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 00:502022-11-16اقتصادي

نیازی به آورده اولیه 40 میلیون تومان نهضت ملی مسکن نیست


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن گفت: بر اساس آنچه اخیراً طی بخشنامه اعلام شده فعلاً نیازی به آورده اولیه 40 میلیون تومان نهضت ملی مسکن نیست.

- رضا احمدی فر در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: در شهر بردسکن 3656 نفر ثبت نام اولیه خود را در سامانه نهضت ملی مسکن انجام داده و 2008 نفر تایید نهایی شده اند، پس از تأمین زمین قرعه کشی متقاضیان و عملیات ساخت شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون زمین 136 متقاضی تأمین و عملیات ساخت آن شروع شده و 3 واحد هم به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: راه و شهرسازی اقداماتی برای تأمین زمین انجام داده که امیدواریم به زودی ابلاغ و برای شروع ساخت و ساز تحویل بنیاد مسکن شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن تسهیلات نهضت ملی مسکن شهری را 300 میلیون تومان با سود 18 درصد و بازپرداخت 17 ساله اعلام کرد و گفت: هرچند متراژ واحدها متفاوت هستند اما اگر مالک بخواهد یک واحد 100 متری بسازد، این تسهیلات پاسخگوی 50 درصد ساخت و ساز خواهد بود ولی هر چه متراژ افزایش یابد آورده متقاضی نیز باید بیشتر شود.

وی عنوان کرد: هنوز تصمیم گیری نهایی برای ویلایی و یا چند طبقه بودن واحدهای نهضت ملی مسکن شهر بردسکن نشده اما فکر نمی کنم بیشتر از دو طبقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به آورده اولیه 40 میلیون تومان نهضت ملی مسکن نیست

نیازی به آورده اولیه 40 میلیون تومان نهضت ملی مسکن نیست