مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-16حوادث

قتل یک زن در تاکسی


19»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه 5 تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ 2 تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه بیست و پنجم آبان ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار مبتلایان کووید-19 مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 559 هزار و 129 تن رسید.

بیشتر بخوانید تیراندازی افراد ناشناس در ایذه 5 تن را به شهادت رساند تیراندازی افراد ناشناس به سمت مردم و پلیس در شهر ایذه، به شهادت و جراحت شماری از هموطنان مان منجر شد.

بیشتر بخوانید تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ 2 تن به شهادت رسیدند در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت، دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید   قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد خانواده مقتول وقتی پس از 6 سال نتوانستند هیچ سرنخی از قاتل پیدا کنند با مراجعه به دادگاه کیفری تهران خواستار پرداخت دیه از صندوق بیت المال شدند.

بیشتر بخوانید از قتل همسرم پشیمانم مرد میانسال که به خاطر اختلاف برسر مهاجرت فرزندانش به امریکا همسرش را به قتل رسانده بود به تشریح جزییات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل یک زن در تاکسی

قتل یک زن در تاکسی