مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:202022-11-16فرهنگي

مراکز نگهداری کودکان اوتیسم افزایش می یابد


بخش توانبخشی بهزیستی برنامه مدونی برای افزایش مراکز روزانه و کمک به خانواده هایی که کودکان اوتیسم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی محمد قادری، رییس است برای مسئولانی که تلاش می کنند روابط بین آحاد جامعه و افراد دارای معلولیت را به رسمیت بشناسند.

رییس سازمان بهزیستی تصریح کرد: برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت در اقلیم های مختلف کشور باید بتوانند از ظرفیت افرادی که در منزل هستند و شاید باور به استعداد خود ندارند در قالب یک کانون استعدادیابی داشته باشند؛ لذا باید تلاش کنید تا با هم افزایی و هم سویی شرایطی را فراهم کنید تا از ظرفیت موجود در استان های خود نیز استفاده کنند.

وی، اضافه کرد: این همت و دانایی افراد دارای معلولیت قطعا باعث انتشار بیشتر رتبه های علمی، فرهنگی و ورزشی خواهد شد و هزاران استعداد را شکوفا خواهد کرد.

قادری با اشاره به عنوان جشنواره تئاتر معلولین طلوع استان زنجان، بیان کرد: طلوع، حرکت جدید برای افراد دارای معلولیت را به ارمغان می آورد و بر اساس حکمت خداوند محدودیت هایی در زندگی آن ها به وجود آمده که خداوند با عدالت خود رفتار خواهد کرد.

رییس سازمان بهزیستی اضافه کرد: آنچه که امروز می توانم بگوییم این است که بهزیستی تلاش می کند تا ظرفیتی از حداکثر استعداد افراد دارای معلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نگهداری کودکان اوتیسم افزایش می یابد

مراکز نگهداری کودکان اوتیسم افزایش می یابد