مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:402022-11-16اقتصادي

اجرای مترو پردیس و دماوند در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است


رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: اتصال متروی تهران به پردیس و دماوند در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است و برای دریافت منابع پیگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علاالدین ازوجی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به پردیس که با همراهی ابراهیم ظفر پور فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان که به منظور بازدید از بخش هایی مسکن مهر، آب و فاضلاب، زیر گذر جاجرود انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیر ساخت های حمل و نقل برون شهری پردیس با وجود ترددهای زیاد مناسب نیست.

ازوجی با اشاره به اینکه روزانه تعداد زیادی از کارمندان، کارگران در مناطق جاجرود و پارک فناوری و پردیس و بومهن در تردد به تهران و بالعکس هستند گفت: حمل و نقل این منطقه نگرانی هایی را ایجاد می کند.

وی عنوان داشت: علاوه بر تعمیر و تجهیز باید به فکر تأمین و ایجاد زیر ساخت ها در شهرستان پردیس باشیم و برای تخصیص اعتبار در سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران در خصوص وضعیت اماکن ورزشی و فرهنگی پردیس بیان داشت: زیر ساخت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی موجود پاسخگوی نیازهای جمعیت ساکن در این شهرستان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مترو پردیس و دماوند در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است

اجرای مترو پردیس و دماوند در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است