مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:352022-11-16سياسي

2 مسئله ارزیابی عملکرد شهرداران و مدیران از زبان استاندار گیلان


به گفته استاندار گیلان، بعد از توجه به توسعه فرهنگ تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند، دومین مسئله حائز اهمیت برای ارزیابی عملکرد شهرداران و مدیران دستگاه های متولی توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در آیین تجلیل از کتابداران، کتابخوانان و مروجین برگزیده کتاب گیلان ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: مقوله کتاب خوانی که مورد تاکید رهبر انقلاب بi عنوان یک وظیفه ملی که یک واجب دینی نیز است، در ارتقای بخش های مختلف جامعه اثرگذار است.

  وی با تاکید بر سرمایه گذاری در بخش کتاب و کتابخوانی افزود: هزینه در بخش کتاب و کتابخوانی سرمایه گذاری برای پرورش نسل ها است.

  استاندار گیلان با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم رویکردی مبتنی بر توسعه مباحث فرهنگی در کنار دیگر مباحث مهم جامعه است، گفت: علم و دانش هستی بخش پویایی و تعالی جامعه است و این موفقیت از کتاب نشات می گیرد.

  عباسی با بیان اینکه کتابخوانی در ارتقای سواد علمی و عمومی جامعه تاثیر مستقیم دارد، بیان کرد: توجه به کتاب و کتابخوانی باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

  وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی افزود: کتاب و کتابخوانی جامعه ای آگاه، بصیر و توانمند می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مسئله ارزیابی عملکرد شهرداران و مدیران از زبان استاندار گیلان

2 مسئله ارزیابی عملکرد شهرداران و مدیران از زبان استاندار گیلان