مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 19:202022-11-16ورزشي

ادبیات پایداری یک نسخه شفابخش برای توسعه فرهنگ و تربیت است


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ادبیات پایداری را می توان به عنوان یک نسخه شفابخش برای توسعه فرهنگ و امر تربیت در کشور تجویز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید یامین پور عصر امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره ملی کتابخانه دفاع مقدس که با عنوان پناه نخل ها به میزبانی شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پاسخ به این سوال که آیا انباشت اطلاعات موجب رشد، پیشرفت و افزایش توان انسان می شود؟ قطعاً منفی است چرا این امر باعث ایجاد سوءتفاهم، توهم دانایی، توهم دانش و در نتیجه گمراهی فرد می شود.

وی افزود: صاحبنظران و متخصصان متوجه یک خطر مهم و بنیان برانداز نسبت به مسئله دانش و اطلاعات شده اند و به یک بیماری با عنوان سوءهاضمه در درک اشاره می کنند که در گذشته وجود نداشته و به تازگی کشف شده است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی جوانان عنوان کرد: ما در دنیایی قرار داریم که با بارش پیام و اطلاعات مواجه هستیم که برای ما تولید می شوند، مصرف بی مهابای پیام و اطلاعات فرد را دچار سوءهاضمه در درک می کند؛ بنابراین ما با انسان هایی مواجه می شویم که مبتلا به اعتماد به نفس کاذب و توهم عمیق هستند و احساس دانشمند بودن و رستگاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات پایداری یک نسخه شفابخش برای توسعه فرهنگ و تربیت است

ادبیات پایداری یک نسخه شفابخش برای توسعه فرهنگ و تربیت است