مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-16فرهنگي

اعلام نامزدهای جوایز گرمی 2023


«بیانسه» تاکنون موفق به کسب 28 جایزه گرمی شده و در صورت کسب چند جایزه در دوره آتی این جوایز از رکورد 31 جایزه کسب شده توسط «جورج سولتی» عبور خواهد کرد - بیانسه تاکنون موفق به کسب 28 جایزه گرمی شده و در صورت کسب چند جایزه در دوره آتی این جوایز از رکورد 31 جایزه کسب شده توسط جورج سولتی عبور خواهد کرد شصت و پنجمین دوره جوایز موسیقی گرمی فهرست نامزدهای خود را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، بیانسه با کسب 9 نامزدی، در مجموع تاکنون 88 بار نامزد این جایزه در عرصه موسیقی شده و در کنار جی زی به صورت مشترک از این حیث رکورددار هستند.

آلبوم جدید این خواننده 41 ساله با عنوان مقاومت در شاخه بهترین آلبوم سال نامزد جایزه شده و آهنگ روح من را بشکن از این آلبوم در دو شاخه بهترین آهنگ و بهترین ضبط سال نامزد دریافت جایزه گرمی شده است.

  بیانسه تاکنون موفق به کسب 28 جایزه گرمی شده و در صورت کسب چند جایزه در دوره آتی این جوایز از رکورد 31 جایزه کسب شده توسط جورج سولتی عبور خواهد کرد.

او هم اکنون به صورت مشترک با کویینسی جونز در رتبه دوم پرافتخارترین هنرمندان در تاریخ جوایز گرمی قرار دارد.

اما کندریک لومار هم توانست در هشت شاخه از جمله بهترین آلبوم، آهنگ و ضبط سال نامزد جایزه گرمی 2023 شود و در شاخه موسیقی رپ با دی جی خالد و فیوچر رقابت خواهد داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نامزدهای جوایز گرمی 2023

اعلام نامزدهای جوایز گرمی 2023