مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-16اقتصادي

یک میلیون و 700 هزار نفر مشمول طرح معافیت مالیاتی مشاغل شدند


مدیرکل دفتر حوزه ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در سال گذشته از طرح معافیت مالیاتی مشاغل استفاده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود میرزایی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل با اشاره به سیاست داده محور سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: دولت به دنبال اعمال فشار به مردم برای اخذ مالیات نیست بلکه می خواهد شکاف طبقاتی و ایجاد عدالت درآمدی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه برخورداری از هر نوع معافیت با نرخ صفر و مشوق مالیاتی، منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، گفت: بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در سال گذشته از طرح معافیت مالیاتی مشاغل استفاده کردند.

مدیرکل دفتر حوزه ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: جلوگیری از فرار مالیاتی با اقدام سیستماتیک، قابل پیشگیری است و یکی از دلایل تمکین در پرداخت مالیات در سال گذشته به علت اطلاع سازمان امور مالیاتی از میزان درآمد مشاغل بود.

میرازیی خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه گذاری نیز سازمان امور مالیاتی نقش مهمی بر عهده دارد و اگر سیاست مالیاتی درست عمل کند، بخش سرمایه گذاری نیز درست وارد عمل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 700 هزار نفر مشمول طرح معافیت مالیاتی مشاغل شدند

یک میلیون و 700 هزار نفر مشمول طرح معافیت مالیاتی مشاغل شدند