مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-16اقتصادي

در سطح شهر چه خبر است؟


در حالی که اغلب مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر فعال هستند و به طور طبیعی فعالیت می کنند، برخی از کسبه به دلیل ارعاب داعش گونه عناصر آشوب طلب، - کرکره مغازه خود را نیمه باز کرده اند.

خبرنگار مهر برای روایت وضعیت محدوده مرکزی شهر و بازار بزرگ تهران به این محدوده رفت و آنچه می خوانید شرح این روایت است.

فعالیت طبیعی کسبه و تردد عادی شهروندان در معابر و راسته های تجاری نکته قابل تأمل این است که خلاف ادعاهای رسانه های معاند، اغلب مغازه ها و فروشگاه ها در سطح شهر فعال هستند و تردد شهروندان به نحو عادی در معابر و راسته های تجاری در حال انجام است.

چه خبر از مرکز شهر در محدوده مرکز شهر، هم چون خیابان ناصرخسرو، خیابان خیام، خیابان 15 خرداد، خیابان فردوسی، خیابان ملت، خیابان لاله زار و معابر منتهی به بازار نیز تردد عادی شهروندان و فعالیت طبیعی کسبه در حال انجام است؛ اما با این تفاوت که در محدوده بازار بزرگ تهران کرکره برخی از فروشگاه ها و مغازه ها نیمه باز است.

علت کرکره های نیمه باز در سطح شهر یکی از کسبه در مورد علت نیمه باز بودن کرکره مغازه خود در خیابان خیام به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته چند نفر آمدند اینجا و کلی تهدید کردند که اگر این چند روز کار کنی، مغازه ات را شبانه آتش می زنیم و دستت به هیچ جا بند نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سطح شهر چه خبر است؟

در سطح شهر چه خبر است؟