مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-16سياسي

رزمایش جهادگران فاطمی، پاسداشت شهید محسن حججی برگزار می شود


مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، پاسداشت جهادگر بی سر شهید محسن حججی در هفته بسیج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسن عجمی مسؤول سازمان طرح هزار و 600 صندوق قرض الحسنه را با رویکرد محلی، شهری و روستایی راه اندازی کردیم که این موضوع، احیای سنت قرض الحسنه و توانمندسازی مردم را به دنبال داشت.

احداث 5 هزار نیروگاه خورشیدی پشت بامی در مناطق محروم عجمی از برنامه بسیج سازندگی در سال جاری برای احداث 5 هزار نیروگاه خورشیدی پشت بامی در مناطق محروم خبر داد و گفت: در این زمینه توافقنامه هایی امضا و آیین افتتاح این کار در و جهاد کشاورزی را دنبال می کند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به نقش گروه های جهادی در اهداف این سازمان، عنوان کرد: در حال حاضر 2هزار و 626 گروه جهادی و 116 قرارگاه محلی و 32 قرارگاه منطقه ای در حال فعالیت هستند که در زمینه احداث و مرمت مسکن، دندانپزشکی، جهاد تبیین، نصب پنل های خورشیدی، ایجاد صندوق های قرض الحسنه، انتقال و ساخت استخرهای ذخیره آب کشاورزی، خدمت رسانی می کنند.

انجام فعالیت های محرومیت زدایی از 80 روستای استان اصفهان وی با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی در زمینه محرومیت زدایی تصریح کرد: در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهادگران فاطمی، پاسداشت شهید محسن حججی برگزار می شود

رزمایش جهادگران فاطمی، پاسداشت شهید محسن حججی برگزار می شود