مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-16سياسي

هرمزگان با کمبود شدید دستگاه «ام آر آی» روبرو است


هرمزگان با کمبود شدید دستگاه «ام آر آی» روبرو است و مردم با نوبت های طولانی مدت روبرو هستند.

- بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هرمزگان با کمبود شدید دستگاه ام آر آی روبرو است و مردم با نوبت های طولانی مدت روبرو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه درمانگاه های خیرساز، اظهارداشت: وزارت بهداشت باید از حرکات و اقدامات خیریه حمایت کند و از طریق تجهیز و توسعه آن ها اجازه ندهد که انگیزه های خیرین این حوزه کم شوند.

وی، با بیان این نکته که خیرین زیادی متقاضی فعالیت در حوزه درمان هستند، عنوان کرد: عدم بهره برداری صحیح و عدم حمایت از پروژه های درمانی خیرساز باعث کاهش انگیزه های خیرین حوزه درمان شده است که باید این روند به سرعت اصلاح شود.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: خیرین باید برای اثربخش بودن فعالیت خود با استانداردهای توسعه ای وزارت بهداشت هماهنگ باشند تا اقدامات انجام شده توسط آن ها بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تاکید بر اهمیت حمایت دولت از بخش خصوصی فعال در حوزه بهداشت و درمان، ابراز کرد: نیاز به کمک و تقویت بخش خصوصی فعال در حوزه درمان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان با کمبود شدید دستگاه «ام آر آی» روبرو است

هرمزگان با کمبود شدید دستگاه «ام آر آی» روبرو است