مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-16سياسي

اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی در بازدید از منطقه 12 در معراج شهدا حضور یافت و در جریان طرح بازسازی آن، قرار گرفت و با بیان اینکه معراج شهدا در دوره جدید مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است، - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی مشکلات فرهنگی منطقه 12 تهران از این منطقه دیدن کرد و گفت: با همکاری سازمان زیباسازی در ایام جام جهانی در محوطه میدان امام خمینی اقدامات فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی در بازدید از منطقه 12 در معراج شهدا حضور یافت و در جریان طرح بازسازی آن، قرار گرفت و با بیان اینکه معراج شهدا در دوره جدید مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است، افزود: طرح جدیدی که برای بازسازی این مجموعه مطرح شده است، همزمان منجر به حفظ بنای تاریخی و هم پیام معراج می شود.

وی با بیان اینکه باید کاری کرد که هم احترام شهدا حفظ شود هم مردم بتوانند از معراج استفاده کنند، گفت: باید کاری کنیم تا تأثیرگذاری بیشتری در جوانان داشته باشیم و اگر اتصال مدارس به معراج فراهم شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بیش از 120 هزار شهید در معراج شهدا آمدند و مردم این مکان را یک زیارتگاه می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی (ره)

اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی (ره)