مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-16ورزشي

در دومین روز جشنواره نیشکر چه گذشت؟


در دومین روز از برگزاری جشنواره برداشت نیشکر برنامه مختلفی در حوزه آموزش، ورزش، تفریح و .

اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در دومین روز از جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان 1401) که به میزبانی کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر برگزار می شود، محسن عاشوری مدرس دانشگاه برای مدیران روابط عمومی واحدهای نیشکر، کارمندان، خبرنگاران، دهیاران جوامع محلی پیرامون نیشکر، کارگاه آموزش جوامع محلی و بازاریابی نیشکر برگزار کرد.

  کارگاه بازاریابی نیشکر عاشوری در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در این روش برقراری ارتباط از طریق بازاریابی علاوه بر اینکه فرصت مناسبی برای معرفی کردن فرد مورد نظر است سبب خواهد شد بازاریاب مشتریان خود را از طریق ارتباط کلامی و صدایی برای خرید نیشکر و محصولات جانبی ترغیب کند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه، افزود: برگزاری مستمر این کارگاه علاوه بر آشنایی جوامع محلی برای معرفی ظرفیت های موجود می تواند راهکارهای عملی با نگرش بازار ایران را نیز ارائه کند.

کارگاه هوش گردشگری در ادامه، با توجه به اینکه یکی از محورهای مهم و کلیدی این جشنواره کمک به رشد و توسعه صنعت گردشگری روستاهای پیرامون واحدهای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است، حسن ناصر رییس اداره میراث فرهنگی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دومین روز جشنواره نیشکر چه گذشت؟

در دومین روز جشنواره نیشکر چه گذشت؟