مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-16پزشكي

مرکز درمان قلب در بیمارستان امیرالمومنین اهواز ایجاد می شود


مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از طراحی راه اندازی مرکز کامل درمان قلب شامل بخش های بستری، جراحی و ICU در بیمارستان امیرالمومنین اهواز خبر داد.

- دکتر امیرحسین بنی احمد در نشست خبری که امروز (25 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی خوزستان با 2 هزار و 300 مرکز غیرملکی از جمله بیمارستان های بزرگ تا آزمایشگاه در یک شهر کوچک، قرارداد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 32 مرکز ملکی تامین اجتماعی در خوزستان وجود دارد که هفت مرکز از این تعداد بیمارستان و دو مرکز پلی کلینیک هستند.

بنی احمد عنوان کرد: با خدمات تامین اجتماعی، بیماران سرپایی 30 درصد و بیماران بستری 10 درصد هزینه خدمات را پرداخت می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: رویکرد کنونی این است که اولویت تسویه حساب با افراد و مراکزی است که از آن ها خرید خدمت شده است زیرا در صورت تسویه نکردن به موقع بدهی ها با این سازمان قرارداد منعقد نمی کنند یا خدمات خوبی به مردم ارائه نمی شود.

بنی احمد تصریح کرد: وزارت بهداشت برای تمدید پروانه همه مراکز درمانی، عقد قرارداد با سازمان تامین اجتماعی را به عنوان الزام قرار داده است.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان های این سازمان بیان کرد: در بدو کار دیدیم که پروژه احداث پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان امیرالمومنین(ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان قلب در بیمارستان امیرالمومنین اهواز ایجاد می شود

مرکز درمان قلب در بیمارستان امیرالمومنین اهواز ایجاد می شود