مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-16دانش

پذیرش 80 دانشجوی خارجی جدید در دانشگاه شیراز


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دریافت درخواست پذیرش دانشجو از 42 کشور دنیا برای تحصیل در این دانشگاه، از جذب 80 دانشجوی خارجی در رشته مقاطع متفاوت خبر داد.

- دکتر سید حسن سراج چهارشنبه 25 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یک سال گذشته، تلاش برای توسعه دستاوردهای دانشگاه در عرصه های بین المللی، تقویت تعامل با مراکز علمی معتبر دنیا و تبادل علمی نخبگان را از جمله رویکردهای مهم این معاونت برشمرد.

او ادامه داد: در همین راستا ضمن ایجاد تفاهم نامه با مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه شیراز برای دانشجویان بین الملل، 3 ایجنت بین المللی جذب و آموزش برای افزایش جذب دانشجویان نخبه خارجی انجام شده است.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین برگزاری نشست های همکاری با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه و اقدام برای تشکیل هسته بین الملل کمیته تحقیقات دانشجویی، اجرای برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دانشگاه های بریتیش کلمبیا در کشور کاناد، دانشگاه واگنینگن کشور هلند و دانشگاه ملبورن استرالیا را دیگر اقدامات انجام گرفته در این زمینه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 80 دانشجوی خارجی جدید در دانشگاه شیراز

پذیرش 80 دانشجوی خارجی جدید در دانشگاه شیراز