مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-16سياسي

نقش حاکمیتی پژوهشگاه صنعت نفت در تأیید کاتالیست ها


پژوهشگاه صنعت نفت مرجع صدور تأیید در زمینه کاتالیست است و در واقع نقش حکمرانی و حاکمیتی در این حوزه مختص پژوهشگاه صنعت نفت است.

- دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران گفت: پژوهشگاه صنعت نفت مرجع صدور تأیید در زمینه کاتالیست است و در واقع نقش حکمرانی و حاکمیتی در این حوزه مختص پژوهشگاه صنعت نفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، وحید تقی خانی در حاشیه همایش توسعه دانش فنی بومی و انتقال فناوری در ساخت و احیای کاتالیست های شیمایی ، به اهمیت این همایش اشاره کرد و گفت: این رویداد با همکاری ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این همایش احصای نیازهای فنی، شناخت شرکت های دانش بنیان و حمایت از آنها، همچنین کمک به این بخش از صنعت است.

دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران به جایگاه پژوهشگاه صنعت نفت نیز اشاره کرد و گفت: یکی از اعضای حقوقی، مؤثر و فعال در انجمن مهندسی شیمی ایران پژوهشگاه صنعت نفت است، این مرکز تحقیقاتی به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ، علمی، پژوهشی و کاربردی می تواند در صنعت عظیم نفت، گاز و کاتالیست تأثیرگذار باشد.

تقی خانی ادامه داد: همواره از حضور محققان و متخصصان پژوهشگاه صنعت نفت در انجمن مهندسی شیمی بهره مند هستیم و نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حاکمیتی پژوهشگاه صنعت نفت در تأیید کاتالیست ها

نقش حاکمیتی پژوهشگاه صنعت نفت در تأیید کاتالیست ها