مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-16سياسي

کرمان موفق ترین و پرکارترین استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر است


معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و این استان جزو پرکارترین و موفق ترین استان ها در این حوزه به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استان کرمان را خط اصلی مبارزه با مواد مخدر کشور خواند و اظهار داشت: همکاران ما در فرماندهی انتظامی این استان جزو پرکارترین و موفق ترین عوامل مبارزه با موادمخدر در سطح کشور هستند و تاکنون تلاش های ارزشمندی در این زمینه انجام داده اند.

سردار مسعود زاهدیان با اشاره به بازدید از دو مرکز جمع آوری معتادین متجاهر بانوان و آقایان گفت: این مراکز نواقص و مشکلات زیادی دارند، این افراد نیاز به بازسازی درونی دارد که بعد از درمان رجوع به مواد مخدر نداشته باشند، باید از لحاظ روحی و روانی آن ها را به سمتی سوق دهیم که خود به خود دل زدگی از مواد مخدر داشته باشند متاسفانه به دلایل مختلفی در این بخش ضعیف عمل شده است.

وی به لزوم بازسازی مذهبی آنها اشاره کرد و عنوان داشت: در یکی از این مراکزی که بازدید کردیم حتی یک نمازخانه وجود نداشت، حضور روحانی در این مراکز می تواند خیلی در روحیه این افراد موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان موفق ترین و پرکارترین استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر است

کرمان موفق ترین و پرکارترین استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر است