مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-16سياسي

مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم کاری در آن است


فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگی امروز جامعه متأثر از فضای مجازی است، گفت: مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم کاری در آن است.

- ایسنا/قم فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگی امروز جامعه متأثر از فضای مجازی است، گفت: مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم کاری در آن است.

سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر امروز در افتتاحیه چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم با اشاره به اینکه چند روز قبل ستاد کنگره شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند، اظهار داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند نام و یاد شهدا باید زنده بماند و درعین حال پیام شهدا باید به نسل امروز با ابزارها و قالب های جذاب همانند هنر انتقال داده شود.

وی ادامه داد: مشکلات فرهنگی که امروز در جامعه وجود دارد متأثر از فضای مجازی است.

فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه فضای مجازی به اندازه انقلاب اهمیت دارد، گفت: مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم کاری ها در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم، افزود: باتوجه به اهمیت فضای مجازی، سازمان فضای مجازی بسیج با اهدافی اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم کاری در آن است

مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم کاری در آن است