مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:012022-11-16سياسي

استفاده از آب خام برای آبیاری فضای سبز شهری هیچ توجیهی ندارد


یک کارشناس حوزه آب با اشاره به طرح آبیاری فضای سبز شهرداری تهران گفت: استفاده از آب خام منابع زیرزمینی برای فضای سبز شهری در سه دهه اخیر شاید توجیهی داشت اما در حال حاضر هیچ گونه توجیهی ندارد و باید به سمت استفاده از پساب رویم.

- یک کارشناس حوزه آب با اشاره به طرح آبیاری فضای سبز شهرداری تهران گفت: استفاده از آب خام منابع زیرزمینی برای فضای سبز شهری در سه دهه اخیر شاید توجیهی داشت اما در حال حاضر هیچ گونه توجیهی ندارد و باید به سمت استفاده از پساب رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا علی محمد مختاری - مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران - در تشریح طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه برنامه عملیاتی احیاء و مدیریت بازچرخانی آب گفت: طرح جامع آب خام ویژه فضای سبز تهران در سال 1371 شروع شد و برای این کار سه مشاور گرفته بودیم.

در وضعیت موجود شهر تهران ما حتی به شرکت آب و فاضلاب کمک می کنیم و پیش بینی های دقیقی برای شهر تهران انجام شد همچنین طرح جامع آب خام فضای سبز تهران به طور مرتب به روز رسانی شده و در حال حاضر نیز با 14 مشاور این کار انجام می شود.

اگر این به روزرسانی ها نبود در حال حاضر در تهران در حوزه فضای سبز با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و احیانا با یک کویر در تهران مواجه می شدیم و فضای سبزی باقی نمانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از آب خام برای آبیاری فضای سبز شهری هیچ توجیهی ندارد

استفاده از آب خام برای آبیاری فضای سبز شهری هیچ توجیهی ندارد