مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-16اقتصادي

97 درصد بودجه شهرداری نیشابور محقق شده است


شهردار نیشابور از محقق 97 درصدی بودجه شهرداری این شهر خبر داد.

- سید حسن میر فانی شامگاه 24 آبانماه در نشست خبری که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، خاطرنشان کرد: بودجه امسال شهرداری نیشابور 482 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجه درآمد شهرداری از محل عوارض مردم تأمین می شود، بیان کرد: از اواخر دهه 60 که شهرداری ها از بدنه دولت جدا شدند بودجه خود را به صورت درآمد و هزینه تأمین می کنند.

شهردار نیشابور گفت: به رغم اینکه بودجه پارسال شهرداری نیشابور 387 میلیارد تومان بوده اما امسال با رسیدن به 482 میلیارد تومان از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

میرفانی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 97 درصد بودجه شهرداری نیشابور محقق شده که 40 درصد آن به پروژه های عمرانی اختصاص یافته و 60 درصد دیگر صرف هزینه های جاری می شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال حوزه عمرانی شهرداری نیشابور 227 میلیارد تومان و بودجه جاری 225 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، افزود: مردادماه امسال طبق قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها، به صورت قطره چکانی اعتباری به دو ارگان یاد شده اختصاص داده شد.

شهردار نیشابور همچنین گفت: از هنگام تصدی در شهرداری نیشابور اتمام پروژه های نیمه تمام و تقسیم عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد بودجه شهرداری نیشابور محقق شده است

97 درصد بودجه شهرداری نیشابور محقق شده است